خبرهای داغ:
زنگ «همبستگی» به منظور حمایت از دانش‌آموزان فلسطینی همزمان با سراسر کشور در مدرسه نرجس خاتون (س) نواخته شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۰۷
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

 

قزوین_ به گزارش بسیج، زنگ «همبستگی» به منظور حمایت از دانش‌آموزان فلسطینی همزمان با سراسر کشور در مدرسه نرجس خاتون (س) نواخته شد.

 فتحی زاده فرمانده حوزه بسیج خواهران کوثر در این مراسم، نحوه اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی و اهمیت عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی را پیروزی بزرگ برای محور مقاومت عنوان کرد.

وی بیان کرد: یهودیان متنفذ برای تشکیل کشور مستقل با حمایت آمریکا از خریدن زمین های بزرگ فلسطین نفوذ خود را آغاز کردند و بعد با زور و تخریب منازل و آتش زدن زمین های کشاورزی اقدام به غصب آنها کردند.

فرمانده حوزه بسیج خواهران کوثر با بیان این که امروز رژیم غاصب اسرائیل از زمین، زیر زمین، دریا، هوا، غزه و کرانه باختری توسط جبهه مقاومت مورد هدف قرار گرفته است، ابراز کرد: امروز در دبیرستان نرجس خاتون(س) گردهم آمدیم تا به یاد دانش‌آموزان فلسطینی اعلام کنیم، اگر فرصت مبارزه ی مستقیم برای حمایت وجود ندارد با همین ابراز شادی و همبستگی ، در این پیروزی سهیم هستیم و برای پیروزی نهایی شما دعا می‌کنیم.

در پایان این مراسم زنگ اعلام همبستگی با دانش‌آموزان فلسطین و نوار غزه در این دبیرستان به صدا درآمد و دانش‌آموزان حمایت قاطع خود را از عملیات طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین و دانش آموزان غزه اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار